De vereniging  Range Rover Trust is Is opgericht op 23 dec 1997
De naam Range Rover Trust staat synoniem voor de vele waarden waar we als vereniging aan hechten.

Trust(GB) = Vertrouwen(NL): Samen met familie en vrienden genieten van een gemeenschappelijke interesse: “De Range Rover”. “Hoe” we dit doen is aan de leden van de vereniging, de Range Rover Trust is: “van de leden, voor de leden”.

Trust(GB)  = Gemeenschap met een hoger doel(NL): Samen met familie en vrienden de gemeenschappelijke interesse “De Range Rover” in stand te houden, zodat vele generaties na ons kunnen genieten en leren van een bijzondere auto, ook wel bekend als de voorloper van de luxe SUV’s (Sports Utility Vehicles).

Als u meer van uw Range Rover wil weten, de grenzen van zijn of uw kunnen op wil zoeken, sleutel ervaringen wil delen of simpel weg gezellig tijd doorbrengen met mensen met dezelfde interesses dan is de Range Rover Trust misschien wel wat voor u.

Elk jaar worden door de leden van de Range Rover Trust evenementen georganiseerd van uiteenlopende aard, zo kunt u onder andere deelnemen aan:

• Technische dagen
  • Kampeer week (1ste mei week van het jaar), veelal in het buitenland
  • Puzzel / behendigheid ritten
  • Nachtrit (puzzelen in het donker)
  • Familie Weekend (Laatste hele weekend in september)

De vereniging ondersteund ook initiatieven van leden in kleiner verband, zoals regelmatig terugkerende praat-avonden. Daarnaast werken we ,daar waar mogelijk, met andere clubs en evenementen samen en staan we altijd open voor nieuwe ideeën.

Via regelmatige nieuwsbrieven, de website, facebook en het clubblad “De Tales” (uitgave: 4 keer per jaar) worden de leden op de hoogte gehouden van de nieuwtjes van de Range Rover en Range Rover Trust. We horen maar al te vaak, dat als “de Tales” in de bus valt, het gezinsleven stil staat totdat iedereen hem gelezen heeft!

De Range Rover Trust is uitgegroeid tot meer dan een autoclub, het is een vereniging die iedereen die de Range Rover en de Range Rover “way of life” leeft, een warm hart toe draagt. Leer uw auto en nieuwe vrienden kennen in een gezellige ongedwongen sfeer...

107: Nanny en Johan Lammersen, St Thomas (D)

“Geen kak, mensen van allerlei pluimage, hartelijk, hulpvaardig en gezellig. Zelfs als de kinderen al ouder worden willen ze nog mee en ook de honden kunnen goed met elkaar overweg. Dit is wat wij fijn aan de club vinden”

533: Familie Bohmer, Gendt (GLD)

“De Trust is een geweldige manier om te genieten van de veelzijdigheid van deze Range Rovers. Soms in het bos of anders bij een nachtrit. Maar het leukste vinden we kamperen met clubleden. Net als de auto, onderscheiden die zich door karakter en is dat niet het leukste?”